OM FORENINGEN

Sæby Handelsstandsforening varetager butikkerne i Sæbys interesser og arrangerer hele året underholdning på Torvet i Sæby.

Foreningen står derudover for salg af gavekort, gældende til byens butikker.

De bedste oplevelser for dig og familien

Den hyggelige gågade med de mange specialbutikker i byens centrum kan kun byde på de bedste oplevelser for dig og familien, når I besøger Sæby. Midtbyen byder på specialbutikker indenfor både tøj, sko, sport, vin, chokolade, ost, isenkram, garn og brugskunst suppleret af hyggelige restauranter, gallerier, frisører, ejendomsmæglere og pengeinstitutter.

På vores hyggelige havn en af de få havne som reelt er integreret i midtbyen finder du specialbutikker inden for fisk, fiske- og sportsudstyr samt også hyggelige restauranter og hver sommer Nordjyllands bedste is.

City Vest byder på masser af dagligvarebutikker samt farvehandel, grill, frisør og svømmehal.

Kort sagt: vi står sammen i Sæby det er vi faktisk kendt for. Ikke mindst kan vi nok prale af, at Sæby er blandt de byer i Danmark, der har et aktivitetsniveau i absolut højeste gear. Det er og har altid været foreningens formål.

Når du besøger dejlige Sæby om sommeren, finder du altid musik og underholdning på Store Torv hver lørdag formiddag. Derudover afvikles et væld af aktiviteter fra påske indtil efterårsferien samt i julemåneden.

Med andre ord: hygge for alle pengene.

Endnu engang hjertelig velkommen til SÆBY – ET RIGTIG GODT STED AT HANDLE.